HTML

Picuri élete

Ez az első kismamaságomról szól és csöppségem életéről méhen belül és kívül.

Utolsó kommentek

  • Kata826: Sziasztok! Szeretnék érdeklődni,kinek mi a véleménye.. Febr. 13-án jött meg,aztán kb 12 napja remélem hogy terhes vagyok.Van már egy 4,5 éves kislányom,nála még a mensi kimaradása után is éppen hogy... (2013.03.11. 13:56) Hőmérőzés, ovulációs teszt és a csoda
  • mari50: szia! szeretnék én is olvasni (2010.07.06. 17:58) Folytatás...
  • ewics30: Gyönyörű baba!!!!!! :)))))) Gratulálok,és sok boldogságot nektek! (2009.12.03. 14:13) Reflexek csecsemőkorban (második rész)
  • Mata.Nikol: Szia! Szeretnélek továbbra is olvasni titeket! Üdv:Niki mata.nikol@gmail.cm (2009.11.29. 11:41) Folytatás...
  • Krisz mami: Szia Nelly, küldök meghívót a mail címedre az új blog olvasáshoz! Üdv, Kriszti (2009.05.19. 10:09) Folytatás...
  • Utolsó 20

Fórumok

Lilypie 1st Birthday Ticker

2007.10.12. 13:42 Krisz mami

Babakelengye (első felvonás)

Miután kissé bepánikoltam attól, hogy nem leszünk időre készen a babakelengyével, így a mai napot egy kis nyálcsorgatással és vásárolgatással töltöttem :)

Először tudni kell, hogy a netről sok-sok helyről mindenféle kelengye listákat lehet letölteni. Nekem összesen 3 listám van: egy innen (mivel nekünk téli babánk lesz, ezért azt a listát nyomtattam ki), van egy, amit már nem is tudom, hogy hol találtam a net-en, de hasznosnak váltem, így kinyomtattam, illetve a harmadik, amit a védőnőtől kaptam.
Összegyúrtam mind a 3 listámat, lett belőle egy több oldalas negyedik, azzal próbálok dülőre jutni.

Amit már korábban sikerült megszerezni:
- kiságy
- baldachin
- kókuszmatrac
- babakocsi
- hordozó
- 1-2 régebbi babaruha a sógornőm ikreitől
- anyukám nem bírta ki és már vett egy pár ruhácskát (azt hiszem ez tipikus :) Ráadásul első unoka...)
- hálózsák

Amit pedig a héten vettünk: kesztyű, cipőcske, takaró.
A mai napi termésem pedig: pár body, egy törülköző, még egy hálózsák, és egy rugdalodzó, ja és az első csomag pelus. Még közel sem érzem, hogy látnám az alagút végét...
Hétfőn tervezem bejárni a nagyobb babaáruházakat, köztük a Kenguru-t és a Baby Outlet-et, meglátjuk, hogy mire jutok.
Furi, az embernek ilyenkor annyira zsong a feje, "vajon jó áron veszem meg?", "vajon a picinek tetszeni fog?", "és mi van, ha nem is kislány?", "tutira jó lesz ez a szín?". Aki nem volt még ilyen helyzetben az el sem tudja képzleni, hogy mennyit tud szöszmötölni vele az ember, komolyan!
De ez most olyan euforikus érzés, hogy végre megvettem már egy pár dolgot, és milyen szépek :)

4 komment

Címkék: kelengye


A bejegyzés trackback címe:

https://picuri.blog.hu/api/trackback/id/tr8194327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2007.10.15. 13:48:15

Tényleg nagyon felemelő érzés, amikor kezd összeállni a babakelengye. További boldog gyűjtögetést kívánok.

Tündi · http://www.mioten.freeblog.hu 2007.10.16. 13:32:32

Szia Kriszti! Nagyon jó érzés tényleg mindig az embernek ha babaruhát vásárol, szerintem mindig örömmel tölti el. Már nem sok minden kell az alapvető babakelengyéhez, nagyon ügyesek vagytok! :-)További jó vásárolgatást és jó pocisodást kívánunk neked! Minden jót, szia: Tündi és Alíz baba

Ingrid 2007.10.19. 18:12:27

Tényleg jól álltok babaholmik ügyében. További kellemes válogatást! Ne aggódj a vajon jó áron veszem meg dolgokon. Mindig lesz jobb áron valami, ha jól utána nézel. ezek persze akkor kerülnek elő, amikor már megvetted a kívánt dolgot :))))
Ha valamiben segíthetek és kérdésed van, szólj!
Kellemes babavárást!
Pocakfotó lesz?

Krisz mami 2007.10.21. 17:17:45

Ingrid, pocakfotót szándékozok kirakni, talán nem is olyan sokára :)
süti beállítások módosítása