HTML

Picuri élete

Ez az első kismamaságomról szól és csöppségem életéről méhen belül és kívül.

Utolsó kommentek

  • Kata826: Sziasztok! Szeretnék érdeklődni,kinek mi a véleménye.. Febr. 13-án jött meg,aztán kb 12 napja remélem hogy terhes vagyok.Van már egy 4,5 éves kislányom,nála még a mensi kimaradása után is éppen hogy... (2013.03.11. 13:56) Hőmérőzés, ovulációs teszt és a csoda
  • mari50: szia! szeretnék én is olvasni (2010.07.06. 17:58) Folytatás...
  • ewics30: Gyönyörű baba!!!!!! :)))))) Gratulálok,és sok boldogságot nektek! (2009.12.03. 14:13) Reflexek csecsemőkorban (második rész)
  • Mata.Nikol: Szia! Szeretnélek továbbra is olvasni titeket! Üdv:Niki mata.nikol@gmail.cm (2009.11.29. 11:41) Folytatás...
  • Krisz mami: Szia Nelly, küldök meghívót a mail címedre az új blog olvasáshoz! Üdv, Kriszti (2009.05.19. 10:09) Folytatás...
  • Utolsó 20

Fórumok

Lilypie 1st Birthday Ticker

2007.09.18. 18:38 Krisz mami

Terhesség első hetei

Miután megvolt már számtalan teszt, hát elérkezett az időpont az első (illetve jobban mondva a nulladik) ultrahangra. Borzasztóan meg voltam ijjedve attól, hogy rossz helyen fekszik. Szerintem nincsen olyan friss kismami akiben ez nem fordul meg, hogy esetleg méhen kívüli a pici. Ultrahang előtt pár nappal már szinte aludni nem tudtam, folyton ezen járt az eszem, csak jó helyen legyen...
Első ultrahangunk udején 6 hetes voltam, ekkor volt a picike 2,4 mm
"milyen nagy!" - gondoltam, pedig hát az a pár milliméter nem a világ, de nekem azt jelentette. Csodálatos érzés volt látni, hogy jó helyen fekszik. Bár még nem vert a pici szíve, de legalább azt tudtuk, hogy ott van, tényleg ott van!!!!

Megbeszéltük az orvossal, hogy mikor jöjjünk legközelebb, reméltük, hogy akkor már lesz szívhangja a picinek. Megint egy pár hét reménykedés következett.
Közben pedig elmentünk még ugyanehez a dokihoz vizsgálatra is. Megkérdezte, hogy hol dolgozom, és mikor kiderült, hogy napi 5 órás utazással telik a napom (oda-vissza), és folyamatosan görcsölök, akkor javasolta, hogy gondolkodjak el az otthonmaradáson. Azon a napon még nem vettem komolyan, de otthon elbeszélgettünk a párommal és másnaptól kiírattam magam betegállományba. Azóta is veszélyeztetett terhesként vagyok számontartva. Egészen a 14 hétig görcsöltem. Akkor enyhe nyugtatót (Pipolphen) írt fel a doki, hogy szedjem több mint 10 napig. Bevallom csak egyetlenegy este vettem be a nyugtatót. Akkor szó szerint kiütött több mint 12-13 órára, de másnap úgy éreztem magam, mint aki végigaludta a fél hetet és végre jól érezte magát.

Visszatérve az ultrahangra, sajnos a második ultrahangról nem kaptam képet, mert (mint utóbb kiderült) túlságosan is tele volt a hólyagom és emiatt nem készült normális kép a piciről. Elég volt őt látni, látni, hogy dobog a pici szívkezdeménye. Ekkor esett le a második kő a szívemről. A leletemre azt írta a doki: szabályos petezsák, benne egy élő embrió. Jó szívpulzáció.Ekkor voltam 7 hetes terhes és a baba mérete (CRL - fejtető far távolság) már 12,4 mm volt. Ugye milyen nagy?! :)

Következőben leírom, hogy mi minden történt az első trimeszter befejezéséig, hogyan tudattuk a családdal, és hogyan is szerettük volna eredetileg....

2 komment

Címkék: ultrahang


A bejegyzés trackback címe:

https://picuri.blog.hu/api/trackback/id/tr43169625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.09.20. 12:12:21

Újraélem a kezdeti izgalmakat a soraid alapján :)
Kíváncsian várom a folytatást :) Sok sikert a blogoláshoz!

Ewus · http://www.babygreti.freeblog.hu 2007.09.20. 20:27:02

Gratulálok a blogodhoz! Kellemes időtöltést vele!:)
Ewus és Gréti
süti beállítások módosítása