HTML

Picuri élete

Ez az első kismamaságomról szól és csöppségem életéről méhen belül és kívül.

Utolsó kommentek

  • Kata826: Sziasztok! Szeretnék érdeklődni,kinek mi a véleménye.. Febr. 13-án jött meg,aztán kb 12 napja remélem hogy terhes vagyok.Van már egy 4,5 éves kislányom,nála még a mensi kimaradása után is éppen hogy... (2013.03.11. 13:56) Hőmérőzés, ovulációs teszt és a csoda
  • mari50: szia! szeretnék én is olvasni (2010.07.06. 17:58) Folytatás...
  • ewics30: Gyönyörű baba!!!!!! :)))))) Gratulálok,és sok boldogságot nektek! (2009.12.03. 14:13) Reflexek csecsemőkorban (második rész)
  • Mata.Nikol: Szia! Szeretnélek továbbra is olvasni titeket! Üdv:Niki mata.nikol@gmail.cm (2009.11.29. 11:41) Folytatás...
  • Krisz mami: Szia Nelly, küldök meghívót a mail címedre az új blog olvasáshoz! Üdv, Kriszti (2009.05.19. 10:09) Folytatás...
  • Utolsó 20

Fórumok

Lilypie 1st Birthday Ticker

2007.11.16. 13:27 Krisz mami

Pihi nap

Tegnap alig voltam itthon, állandóan valahová tartottam, leginkábbis hobbiboltba, ahol is már az adventi koszorúhoz valót keresgéltem. Tavaly csináltam először ilyet, eddig mindig csak megvettük és ezzel le volt tudva. Na de tavaly végre mi csináltuk meg a párommal, és idén sem lesz másképp. Csupán annyi, hogy előbb kell megkreálni, mert hát ki tudja, hogy hol leszünk az első adventi hétvégénken ugyebár....

Ja, és persze kitaláltuk a karácsonyi ajándékokat is a családnak. Psssszzttt...itt nem írhatom le, mert nem tudom, hogy ki olvassa el közülük, de ígérem, amint megvolt a köszöntés, akkor felrakom a képet róla :)

Időközben a héten végre teljesen berendeztem Picuri Enikő ágyikóját, a ruhák is a helyükre kerültek, most már csak a kislakó hiányzik belőle :)


A mai napon pihizünk, mert bizony egyre gyakrabban érzem, hogy keményedik a pocakom, nem kellene még kibújnia legalább még egy hetet bent kellene tölteni Encinek. Úgyhogy úgy gondoltam, hogy ma sütikét sütök, méghozzá meggyes muffint :)
És íme a végeredmény.... Jó étvágyat! :)



És még egy jó hír!!!! Tegnap fektették be este az egyik kedves ismerősömet 40+3 hetesen a kórházba, mondván, hogy most már lassan ideje lesz megszülni. Ma megrepesztették a burkot, talán már meg is szült, vagy ma délután fog megszületni a kisfia. Jajjjj Regi, nagyon drukkolok neked!!!! Majd megyek látogatóba :)


4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://picuri.blog.hu/api/trackback/id/tr95231100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.11.16. 23:09:13

incsiklandó ez a muffin! gyönyörű a kiságy.

megérkzett a baba ?

Krisz mami 2007.11.17. 08:18:47

Drága Ingrid! Tegnap megérkezett az ismerősőm babája, 4500 gr. és 57 cm-vel, kis óriásbébi lett, császárral.

Ingrid 2007.11.17. 18:55:10

Jajajaj.... az tényleg nagy baba :) Gratulálok! Simán én sem vállaltam volna a világra hozatalt.

Nana · http://www.levibaba.freeblog.hu 2007.11.22. 19:26:32

Nagyon szép kis ágyikója van/lesz a kislányodnak!!! Igazi pihepuha babafészek.
A muffin pedig nagyon fononek néz ki.... Meg is kívántam valami édeset :) Mindjárt feltúrom a szekrényt, hátha akad egy kis csokika.......
süti beállítások módosítása