HTML

Picuri élete

Ez az első kismamaságomról szól és csöppségem életéről méhen belül és kívül.

Utolsó kommentek

  • Kata826: Sziasztok! Szeretnék érdeklődni,kinek mi a véleménye.. Febr. 13-án jött meg,aztán kb 12 napja remélem hogy terhes vagyok.Van már egy 4,5 éves kislányom,nála még a mensi kimaradása után is éppen hogy... (2013.03.11. 13:56) Hőmérőzés, ovulációs teszt és a csoda
  • mari50: szia! szeretnék én is olvasni (2010.07.06. 17:58) Folytatás...
  • ewics30: Gyönyörű baba!!!!!! :)))))) Gratulálok,és sok boldogságot nektek! (2009.12.03. 14:13) Reflexek csecsemőkorban (második rész)
  • Mata.Nikol: Szia! Szeretnélek továbbra is olvasni titeket! Üdv:Niki mata.nikol@gmail.cm (2009.11.29. 11:41) Folytatás...
  • Krisz mami: Szia Nelly, küldök meghívót a mail címedre az új blog olvasáshoz! Üdv, Kriszti (2009.05.19. 10:09) Folytatás...
  • Utolsó 20

Fórumok

Lilypie 1st Birthday Ticker

2008.02.14. 14:11 Krisz mami

Itt a vége, fuss el véle...

Sajnos, hiába annak, hogy sokan olvassátok a bloggot; hiába annak, hogy én is szeretem írni, szerkeszteni... Családi okok miatt kénytelen vagyok befejezni az írást :(

Szerettem megosztani Veletek, hogy mi újság Picurival, hogyan fejlődik, és mennyi újdonsággal jár a mi életünk is. Nagyon szerettem olvasni a kommenteket, örültem, hogy olvassátok a történéseinket.

Akik ismernek, azok tudják az e-mail címemet, nagyon szívesek küldök mindig újabb képeket Rólunk, Enciről és megosztom a fejleményeket.

Sajnos ezt már nem itt fogom megtenni :(((

Egy utolsó kép még Enciről norvégmintás szerelésben :)

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://picuri.blog.hu/api/trackback/id/tr26339057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengeanya · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2008.02.15. 09:17:51

Sajnálom Kriszti! Gondolom, hogy komoly oka van annak, hogy így kellett döntsél! Azért remélem még talákozunk virtuálisan itt-ott! Minden jót nektek! Nőjjetek nagyra! Sok-sok puszi Csengebaba és CsengeAnya

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.02.15. 12:38:02

Én is nagyon sajnálom, nagyon vigyázzatok egymásra.....

Dr.Bubó v. Feri 2008.02.15. 13:14:55

Kár! Nem tudom, hogy miért nem folytathatod, de sajnálom. Ha nem is írogattam mindig, de amikor időm engedte néztem! Majd azért remélem néha onlányba látlak msnesmessengeressmsesen és akkor megdumáljuk a fejleményeket!
Jók legyetek! Pápi

Csillus 2008.02.16. 20:10:53

Ó, de sajnálom :( :(Vigyázzatok Magatokra!

Ingrid 2008.02.17. 12:33:25

Rettenetesen sajnálom :(
Hiányozni fogtok..... ölellek sokszor. Olyan jó, hogy megismerhettelek és követhettem a pocakosodást, Enci értkezését....
Érthetetlen miért kellene abbahagynod....

Erik mamija 2008.02.17. 16:39:37

Örülök, hogy eddig Veletek lehettünk. Nagyon szeretem az írásaid, kívánok Nektek boldogságot, egészséget. Remélem még találkozunk itt a net, talán egy kicsit később. Addig is vigyázzatok egymásra.

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.03.31. 23:00:02

Örömmel olvasgattalak amikor az időm engedte. És kicsit reménykedtem, hogy talán egyszer mégis folytatod. Esetleg jelszavazva a freeblogon? Én is ott folytatom, hogy személyesebb dolgok is belekerülhessenek.
Hogy vagytok mostanság?
Jó egészséget és örömet a kiscsajhoz!

Ingrid 2008.09.26. 09:50:57

Isten eltessen Krisz Mami :)
Koszi a csodas idezetet! Sokszor puszillak !
süti beállítások módosítása